Pořadatel
Univerzita Palackého v Olomouci
Organizátoři
Předsednictví workshopu:
Prof. MUDr. Ing. Petr Hluštík, Ph.D.
Prof. MUDr. Jiří Horáček, CSc.
Vědecký a programový výbor:
Prof. MUDr. Miroslav Heřman, Ph.D.
předseda vědeckého a programového výboru
prof. MUDr. Martin Bareš, Ph.D.
prof. MUDr. Milan Brázdil, Ph.D.
prof. MUDr. Roman Herzig, Ph.D., FESO
doc. MUDr. Robert Jech, Ph.D.
prof. MUDr. Petr Kaňovský, CSc.
doc. Ing. Jan Kremláček, Ph.D.
doc. MUDr. Jan Mareš, Ph.D.
prof. MUDr. Ján Praško, CSc.
Ing. Jaroslav Tintěra, CSc.
Organizační výbor:
Prof. MUDr. Petr Kaňovský, CSc.
předseda organizačního výboru
MUDr. Bc. Aleš Grambal
Bc. Hana Hettychová
MUDr. Pavel Otruba
MUDr. Zbyněk Tüdös
MUDr. Tomáš Veverka
Témata:
Funkční MR v neurologii
Funkční MR v psychiatrii
ORGANIZAČNÍ INFORMACE
Termín konání:
22. – 23. března 2012
Místo konání:
Arcibiskupství olomoucké, Wurmova 9, Olomouc
Arcidiecézní muzeum, Václavské nám. 3, Olomouc
Jednací jazyk:
český, anglický
Registrace účastníků:
22. 3. 2012 |
| 15.00 – 18.00 hodin, Arcibiskupství olomoucké |
23. 3. 2012 |
| 8.30 – 11.00 hodin, Arcidiecézní muzeum |
ODBORNÉ PŘEDNÁŠKY A POSTERY
Přednášky:
Délka přednášky 10 minut.
Dataprojekce, akceptovány jsou CD, DVD, flash disk (formát PowerPoint 2003, PowerPoint 2007, XP).
Diapozitivy, zpětná projekce a VHS nejsou akceptovatelné formáty.
Postery: šířka 90 cm, výška 120 cm.
Abstrakta:
Pokyny pro zaslání abstraktu:
Word, jednoduché řádkování, velikost písma 11, typ písma Times New Roman, maximální rozsah max. 2500 znaků včetně mezer. Název uveďte tučně a velkými písmeny.
Termín dodání abstraktu: 15. 2. 2012
Text pošlete elektronicky na adresu: phlustik(at)upol.cz
Organizátoři si vyhrazují právo zařadit přihlášený příspěvek buď jako ústní sdělení nebo poster.
Informace o přijetí přednášky nebo posteru bude prezentujícímu autorovi zaslána
do 28. 2. 2012
PŘIHLÁŠKY K ÚČASTI
Přihlášky k účasti jsou součástí tohoto materiálu nebo je naleznete na www.fmri2012.upol.cz (on line nebo ke stažení). Přihlášku je možno poslat elektronicky, poštou nebo faxem Konferenčnímu servisu UP. (Tahle formulace v podkladech pro web nedává smysl.)
Vyberte prosím pouze jeden způsob zaslání přihlášky.
Termín zaslání přihlášky: 10. 2. 2012
Po tomto datu pořadatel nemůže garantovat aktivní účast s uvedením sdělení v programu konference, získání materiálů, účast na doprovodném programu a certifikát ČLK.
Potvrzení registrace tj. informace o přijetí přihlášky k účasti zašleme do 10. 3. 2012.
AKREDITACE
Akce bude zařazena do systému celoživotního vzdělávání lékařů, kreditové ohodnocení bude uvedeno na webových stránkách konference.
POPLATKY
Registrační poplatek
|
| platba do 15. 2. 2012 |
| platba po 15. 2. 2012 |
lékaři / VŠ pracovníci |
| 500,- Kč |
| 700,- Kč |
Studenti v lékařském studijním programu registrační poplatek neplatí.
Registrační poplatek zahrnuje účast na odborném programu včetně výstavy firem, tiskové materiály, oběd dne 23. 3., občerstvení během přestávek, certifikát ČLK.
Způsob platby:
Převodem:
Platbu registračního poplatku zašlete na účet Univerzity Palackého v Olomouci nejpozději do 5. 3. 2012:
Název účtu : Univerzita Palackého v Olomouci
Číslo účtu: 19-1096330227/0100, variabilní symbol 999021112
Komerční banka, a.s., pobočka Olomouc
Hotově: u registrace
Po 5. 3. 2012 nelze platit poplatky převodem, pouze v hotovosti u registrace.
V případě, že budete požadovat vystavit fakturu či daňový doklad, vyplňte v přihlášce příslušnou kolonku.
NUTNÉ! NEPŘEHLÉDNĚTE!
Prosíme o zaslání kopie dokladu o zaplacení společně s přihláškou k účasti!
SPOLEČENSKÝ VEČER
Uskuteční se dne 22. 3. 2012.
Svůj zájem o účast na společenském večeru vyznačte v přihlášce k účasti.
UBYTOVÁNÍ
Ubytování je rezervováno v termínu 22. - 23. 3. 2012 v hotelu Flora, Krapkova 34, Olomouc (www.hotelflora.cz) a v hotelu Arigone, Univerzitní 20, Olomouc (www.arigone.cz).
Požadavek na ubytování vyznačte v přihlášce.
Podmínkou pro zajištění ubytování je včasné zaslání přihlášky k účasti a dokladu o zaplacení registračního poplatku. Ubytovací kapacity budou naplňovány postupně podle data došlé přihlášky. Pokud žádáte dvoulůžkový pokoj, uvádějte vždy jméno osoby, se kterou si přejete být ubytováni.
Ubytování si platí každý účastník sám v recepci hotelu.
STRAVOVÁNÍ
Dne 23. 3. je zajištěn oběd v místě konání konference.
ZRUŠENÍ ÚČASTI
V případě zrušení účasti prosíme podat písemnou zprávu Konferenčnímu servisu UP. Účastníkům, kteří uhradí poplatky a zruší účast do 5. 3. 2012 budou poplatky vráceny v plné výši. Po tomto termínu poplatky nevracíme, ale zašleme materiály z konference.
DŮLEŽITÉ TERMÍNY
Termín zaslání přihlášky k účasti: |
| 10. 2. 2012 |
Termín dodání abstrakt: |
| 15. 2. 2012 |
Termín zaplacení poplatků: |
| 15. 2. 2012 |
Potvrzení o přijetí přednášky nebo posteru |
| 28. 2. 2012 |
Potvrzení registrace |
| 10. 3. 2012 |
KONTAKTY
Vědecký sekretariát:
Neurologická klinika LF UP a FNO
I. P. Pavlova 6, 775 20 Olomouc
Prof. MUDr. Ing. Petr Hluštík, Ph.D.
Tel.: +420 588 443 419
E-mail: phlustik(at)upol.cz
Registrace a ubytování:
Konferenční servis Univerzity Palackého v Olomouci
Biskupské nám. 1
771 11 Olomouc
Ing. Jitka Holišová
Tel.: 585 631 053
Fax: 585 222 802
E-mail: jitka.holisova(at)upol.cz